Enter!Digital: megdőltek a játék sztereotípiák

2011. május 27.

A márkatulajdonosok egy jelentős része azt hiszi, hogy a videójáték a pattanásos kissrácok világa, ám ez már rég nincs így. A TNS Hoffmann és az NRC közös kutatása szerint a reklámvaksággal, reklámelkerüléssel kapcsolatos félelmek sem feltétlen helytállóak. A gamerek itthon sem alkotnak egységes csoportot, nemcsak az alapján oszlanak meg, hogy mennyire játszanak sokat, hanem a motivációk szintjén is. Mindez pedig jelentősen befolyásolja, hogy mit várhat egy márka attól, ha a játékokhoz kapcsolódik.

Segít az okos digitális platform

16 órája

A Toyota Mobilitási Alapítvány az Eifelregion Bitburg-Prüm térséggel és más partnerekkel közösen indít el egy platformot a segítségre szorulók támogatására.

Lazuló távolságtartás

22 órája

A saját és a családtagjaink iránt érzett aggodalom a koronavírus miatt alábbhagyott - derül ki az ACG Reklámügynökség és a Gemius Hungary Kft. felméréséből.