Detektívjáték digitális ügynökségtől

2016. szeptember 19.

Google Inside View technológián alapuló interaktív digitális detektívjátékkal állt elő az online hirdetésekkel, social médiával és webanalitikával foglalkozó INTREN.

Döbbenetesen sokan játszanak a Facebookon

2016. szeptember 09.

A Facebook 1,7 milliárd aktív felhasználójának jelentős része játékra is használja a közösségi médiát. Érdekes módon többségében vannak a hölgyek és az idősebb generáció.

Zsebszörnyek akcióban

Zsebszörnyek akcióban

2016. augusztus 30.
A Pokémon Go-őrület nemcsak kirángatta a fiatalokat a szabadba – hogy ott veszélyeknek tegye ki őket –, hanem komoly gazdasági vetülettel is bír. Ezt járjuk most körül.

Focis alkalmazás a Cartoon Networktől

2016. augusztus 30.

A Cartoon Network Superstar Soccer Goal!!! játékban a gyerekek összeállíthatják saját csapatukat a csatornán futó sorozatok szereplőiből, akikkel aztán indulhatnak a bajnoki cím megszerzéséért.

Sikeres a SpongyaBob játék

2016. augusztus 30.

A Nickelodeon új, Európában Magyarországon debütáló „többképernyős” játéksorozatához tartozó applikációt az első héten több mint 37 ezren töltötték le.

Társas agyra gyúrás

2016. augusztus 26.

Két hét múlva Magic Day. A cél az, hogy minél többen próbálják ki, aztán meg élvezzék a társas játszást.

A legokosabb SpongyaBob rajongót keresi a Nickelodeon

2016. augusztus 23.

„Többképernyős”, a televíziót és a mobil eszközöket ötvöző játéksorozatot indít a Nickelodeon.

Grillhősöket keres a SPAR

2016. augusztus 04.

Az üzletlánc rendhagyó kampánnyal keresi a hétköznapok grillhőseit. A játékba bárki ajánlhatja grillezésben jártas ismerősét, barátját, kollégáját.

Androidra is letölthető a „Dead Run” játék

2016. július 21.

A tavaszi AppStore-os megjelenést követően immár a Google Playen is elérhető az AMC-sorozat, a Fear the Walking Dead hivatalos játéka, a „Dead Run”.

Játékfilm készül a Minecraft videojátékból

2016. június 29.

A Warner Bros. bejelentése szerint a produkció 2019 májusában kerül a mozikba.

A Z generáció a videojátékokból tanul

2016. december 15.

A videojátékoknak legtöbbször a negatív hatásairól hallani, pedig nemcsak számos készséget fejleszthetnek, hanem kulcsot is adhatnak az oktatás megreformálásához.

Áttörést hozott a Sea Hero Quest

2016. november 18.

A Neuroscience 2016 konferencián bejelentették: a Deutsche Telekom mobiljátéka áttörést hozott a demenciakutatás területén – közölte a cég.