Mexikói NYT-gazda

2014. február 26.

Jelentősen növelheti részesedését a nyugati félteke egyik referencialapjában a világ egyik leggazdagabb embere – értesült több médium.

Bocsánatot kért a BBC egykori igazgatója

2014. február 06.

Mark Thompson a rendkívül drága digitálismédia-projekt meghiúsulása miatt mentegetőzött a parlamentben.

Kína tilt és tűr

2014. január 08.

Kína engedélyezi a külföldi cégek belépését hét telekommunikációs ágazatba, ugyanakkor több nemzetközi lap online elérését blokkolja.

Kínai vevő a NYT-ra?

2014. január 07.

Extrovertált kínai milliárdost emleget a média a New York Times lehetséges vevőjeként. Ő maga csak annyit mond: ajánlatot tesz a kiadóra.

Visszatér a Newsweek

2013. december 04.

A jövő év elején a tervek szerint újra meg fog jelenni nyomtatásban a patinás amerikai hírmagazin, miközben a New York Magazine csökkenteni fogja példányszámát.

Zoknihoz napilap

2013. augusztus 21.

Az Egyesült Államok újabb nagy múltú újságja cserélt gazdát. A vevőt mifelénk leginkább a baseball-rajongók ismerik.

Kínai NYT

2012. július 02.

Hogy mondják kínaiul, hogy New York Times? A helyi felhasználóktól hamarosan meghallgathatjuk. Erre a piacra is belépett a lap.

A Disney szerint is károsak a rajzfilmjeik

1 napja

A Disney+ aközött választhatott, hogy eltávolítsa a Dumbót, Pán Pétert és még néhány klasszikus rajzfilmet, vagy képmutató és felesleges önmosdatásba kezdjen. Utóbbi történt.