A Lokál után az Origo is jogerősen elveszítette a sajtópert Nagy Blanka ellen

2019. július 15.

Következő lépésként sérelemdíjat kérnek a ″karaktergyilkossággal próbálkozó lapoktól″.

Büntetést fizet az Origo

2019. július 10.

A Fővárosi Törvényszék első fokon felmentette az Origót, mondván, bár felismerhetőek a lejáratásra használt fotó szereplői, a nevük nincs ott, és a két emberről készített kép amúgy is tömegfelvétel - írja az Index.

Index.hu: Visszavonta a pénzét az Origótól a Google

2019. április 03.

A hírt a Nieman Lab honlapja hozta le egy hosszú cikkben azután, hogy megkérdezték a Google-t, miért támogatják a minőségi újságírás elősegítése érdekében az Origót - írják.

Nagy Blanka pert nyert az Origóval szemben

2019. március 05.

Az Origo annyira nem tudta bizonyítani igazát, hogy azt indítványozta, tanúskodjanak Nagy Blanka szülei és osztályfőnöke - írja a HVG.

Lemondott Varga István, a fideszes médiaholding elnöke

2019. február 05.

Varga hétfő este jelentette be: lemond a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány kuratóriumi elnöki pozíciójáról.

Vaszily Miklós veszi át az ECHO TV operatív vezetését

Vaszily Miklós veszi át az ECHO TV operatív vezetését

2018. október 01.
Az Echo korábbi vezérigazgatója is puhára esik: Farkas Boglárka a Mészáros-Holding kommunikációs vezetőjeként folytatja pályafutását - írja a 24.hu.

Pánikot gerjeszt az Origo?

2018. május 02.

″Migrációval foglalkozó szakemberként meglepő volt látni, hogy mekkora hangsúlyt kapott a bevándorlás témája a magyar belpolitikában 2015 óta″ - írja az Index cikkében Bagladi Anna és Lőrincz Marcell.

Kiselefántokra voltunk novemberben a legkíváncsibbak

2017. december 19.

A Ténygyár kutatást végzett azzal kapcsolatban, hogy mire kattintottak a legtöbbet az emberek a múlt hónapban.

Matolcsy Ádámhoz került az Origo

2017. október 17.

Matolcsy Ádám jegybankelnök fia lett az Origót is kiadó New Wave Media Group Zrt. vezérigazgatója, a tisztséget Száraz Istvántól vette át.

Felmondott az Origo Filmklub összes munkatársa

2017. október 12.

Szerdán este a tudtukon kívül kikerült a rovatba egy „Kóla, popcorn és migránspropaganda” című cikk, aminek egyetlen betűjét sem vállalják. Ezért nem tudnak mást tenni, mint egy emberként felállni.

Büntetést fizet az Origo

2019. július 10.

A Fővárosi Törvényszék első fokon felmentette az Origót, mondván, bár felismerhetőek a lejáratásra használt fotó szereplői, a nevük nincs ott, és a két emberről készített kép amúgy is tömegfelvétel - írja az Index.