Blokkolta a főváros a meleg oldalakat

2019. május 29.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala blokkolta az LMBTQI témájú honlapok elérését számítógépes hálózatából.

Vezető újságírókat küldtek el a választás másnapján a Délmagyartól

2019. május 28.

Egy nap alatt három vezető újságírót - köztük két szerkesztő-újságírót - is elküldtek a szegedi Délmagyar szerkesztőségéből a 2019-es EP-választás másnapján - értesült a 444.hu.

Népszava: A megyei napilapok teljes bedarálásra készülhetnek

2019. május 27.

Már most is erősen központosították a tartalmat, de még ezt is tudják fokozni - írják.

Nem kérnek az NKA-támogatásból

2019. május 23.

Csatlakozva az Örkény Színházhoz, a Katona József Színház is úgy döntött, hogy a független és befogadó színházak bizonytalan helyzetére tekintettel, nem nyújt be pályázatot a Színházművészeti Kollégiumhoz.

Facebook: A Mediaworks megszegte a szabályzatot

2019. május 21.

A HVG megkérdezte az amerikai céget, hogy a kiadóvállalat oldalai valóban zárolásra kerültek-e, és mi volt ennek az oka.

Őket kövesd a Twitteren!

2019. május 15.

A Twitter egy választási emojit alkotott, amely az #EUElections2019, az #EP2019 hashtagek használatakor is feltűnik.

A Facebook nem engedi hirdetni a Mediaworks lapjait

2019. május 15.

A Facebook letiltotta a Mediaworks által kiadott lapok és hírportálok hirdetési fiókjait – írja az Index a vállalat közleményére hivatkozva.

A V4NA hírügynökségről írt cikket a brit Guardian

2019. május 06.

Nem örül a cseh és szlovák kormány Habony Árpád hírügynökségének.

Bírságot kapott a TV2

2019. május 03.

Megsértette a választási eljárásról szóló törvényt.

Hírek hátterében

Hírek hátterében

2019. április 26.
Kialakult egy olyan réteg, amely egyáltalán nem fogyaszt valóságos híreket, a média számon kérő funkciója megszűnt, és nem lehet valódi, kiegyensúlyozott, közéleti újságírást folytatni – véli Kert Attila, az Euronews igazgatója, aki ritkán osztja meg a gondolatait, ám ezúttal nemcsak a televíziós hírműsorokról, de a sporthoz és a rockzenéhez fűződő viszonyáról is képet kaphatunk.

Büntetést fizet az Origo

2019. július 10.

A Fővárosi Törvényszék első fokon felmentette az Origót, mondván, bár felismerhetőek a lejáratásra használt fotó szereplői, a nevük nincs ott, és a két emberről készített kép amúgy is tömegfelvétel - írja az Index.