Átszervezte regionális marketingjét a Reckitt Benckiser

2013. január 22.

Ennek nyomán regionális megbízást kapott a Havas Worldwide Budapest.

Harmadszor is Joj

2012. november 22.

Nem kerek születésnapot is lehet csatornaindítással ünnepelni – mutatja a szlovák tévépiac egyik szereplőjének példája.

Tulajdonost váltott a Workania.hu

2012. november 21.

Az állásportált üzemeltető céget finnek vették meg. A tulaj eddig a Lapcomon keresztül a Daily Mail and General Trust volt.

Meccsben vannak

2012. szeptember 10.

Portfolióépítéssel és -tisztítással telt az elmúlt két év a Chello Central Europe-nál, amely alaposan belehúzott az utóbbi időszakban a sportos tartalmak terén: a Bajnokok Ligájának első csomagja mellett az FA-kupa küzdelmei is a SportTV-n lesznek láthatóak. Málnay B. Levente vezérigazgató a nézettségnövekedés pénzre válthatóságáról, a futball mellett érvényesülni kívánó sportok esélyeiről és az új platformok üzleti súlyáról is beszélt.

Pasitévé a CME-től

2012. augusztus 27.

Új csatornával bővítette helyi portfolióját a szlovák televíziós piac legnagyobb szereplője.

Majd 10 százalékkal többen interneteznek régiónkban

2012. július 18.

Megjelent a Gemius új Do You CEE? jelentése, melyből kiderül, hogy tavaly 12 millió új netező lépett be a régiós piacra.

Romániában is jön az RTL II

2012. július 18.

Új tévécsatorna indítására kapott engedélyt Romániában a Magyar RTL Televízió Zrt. - közölte egy román hírügynökség.

Szlovák bővítés

2012. július 09.

Újabb közönségfogót vet be Szlovákia ″hagyományosan″ legnézettebb kereskedelmi televíziója, de még kicsit kivárnak, hogy tényleg nagyot szóljon.

Fizess, cseh, szlovák!

2012. június 14.

Fizetős modelljének kiterjesztésével növelné bevételeit az egykori Csehszlovákia mindkét utódállamában piacvezető műholdas szolgáltató.

Pozsonyi T-kivétel?

2012. május 30.

Az új szlovák kormány alapvetően nem támogatja az állami részesedés csökkentését a stratégiai cégekben. Egy kivétel azért akadhat.

Új napilap indult Szlovákiában

2015. február 2.

Új országos, közéleti-politikai napilapot indított a liberális Sme napilap volt újságíróinak egy csoportja.