Naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt

Naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt

2019. október 22.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a nők 4 óra 47 percet, míg a férfiak 4 óra 2 percet. A tévéfogyasztásunk 14,4 százalékát mozifilmek tették ki, további egyötödét sorozatokra fordítottuk, és ugyanilyen arányban néztünk kereskedelmi reklámokat és/vagy műsorajánlókat is.

Bűnügyi sorozatmaratont indít az Epic Drama

2019. július 31.

A Rejtélyek maratonja augusztus vasárnapjain kedvez a bűnügyi drámák rajongóinak: 6:30 és 17 óra között.

Naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt

Naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt

2019. július 23.
2019 második negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan ennyit töltött a tévékészülékek előtt, 6 perccel többet, mint egy éve. Míg a 18 év alattiak napi átlagos tévénézési ideje 3 perccel nőtt, addig a 18-49 éves korosztályé ugyanennyivel csökkent. A nézett idő növekedése az 50 felettiek esetében volt a leglátványosabb, ahol egy fő 16 perccel tévézett többet egy átlagos napon, 2018 ugyanezen időszakához képest.
Két perccel kevesebbet tévéztünk 2018-ban

Két perccel kevesebbet tévéztünk 2018-ban

2019. február 06.
2018-ban a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 40 percet töltött a tévékészülékek előtt, 2 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 31 perc volt, melynek során egy személy átlagosan 120 reklámfilmet látott.
4 óra 53 perc

4 óra 53 perc

2019. január 31.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2018 negyedik negyedévében a teljes népesség naponta ennyit töltött a tévékészülékek előtt: 3 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. A tévénézéssel töltött időnk ötödét sorozatokra, 17 százalékát pedig mozifilmekre fordítottuk, és minden ötödik percben reklámokat és/vagy műsorajánlókat néztünk.
Kelet-Közép-Európa a lineáris televíziózás bástyája

Kelet-Közép-Európa a lineáris televíziózás bástyája

2018. október 02.
Míg Nyugat-Európában már hódít az előfizetéses rendszerű, SVOD tartalomszolgáltatás, a hagyományos, lineáris televíziózás a közép-kelet-európai piacokon továbbra is megtartja erős pozícióját. A Wavemaker Hungary kutatást végzett, melyben a televíziózással kapcsolatos fogyasztói szokásokat vizsgálta.
A zene mindenkié?

A zene mindenkié?

2018. augusztus 16.
„A szolgáltatók ugyanazért a közönségért versenyeznek, de nagyon eltérő feltételek mellett” – állítja az Artisjus üzleti transzformációs igazgatója. Míg például a Spotify megállapodott a lemezkiadókkal, a YouTube még mindig visszaél monopolhelyzetével. Tóth Péter Benjamin szerzőkről, jogdíjakról és magáról a zenéről.

Nagy számban fogynak a televíziók a világbajnokság miatt

2018. június 26.

A vásárlók elsősorban a 49 hüvelyk és 55 hüvelyk közötti készülékeket keresik.

Megsokszorozódtak a tévéeladások

2018. június 18.

A legjobban az ultra-HD okostévék hasítanak, de népszerű a mobil és a tévé kapcsolatát biztosító Chromecast és a különböző hangprojektorok is.

Ördög Nóra: ″A tartalom számít, nem a logó″

Ördög Nóra: ″A tartalom számít, nem a logó″

2018. június 08.
Ördög Nóráék az utazós tartalmaknál húzták meg a határt, ennél jobban nem szeretnék a közönséget beengedni a privát szférájukba. A műsorvezetővel a YouTube-trendekről, a szponzorokról, az influencer marketingről és a TV2 politikai szerepvállalásáról is beszélgettünk. Ízelítő a Médiapiac friss számából.

Megsokszorozódtak a tévéeladások

2018. június 18.

A legjobban az ultra-HD okostévék hasítanak, de népszerű a mobil és a tévé kapcsolatát biztosító Chromecast és a különböző hangprojektorok is.

Mit köszönhetnek a tévék az Európai Bíróságnak?

2018. február 14.

A téma nemzetközileg elismert szakértője ad elő a Médiapiac február 21-i rendezvényén többek között a műholdas, kábeles műsorközvetítés, az internetes tartalomközvetítés jogi kérdéseiről. Jöjjön, tegye fel kérdéseit!