2014. június 03.

Távozott az Origo főszerkesztője

A kiadó a változó médiafogyasztási szokásokkal magyarázza a főszerkesztő-váltást, de több portál is politikai indokokról ír.

A kiadó a változó médiafogyasztási szokásokkal magyarázza a főszerkesztő-váltást, de több portál is politikai indokokról ír.

A hivatalos közlemény így fogalmaz:

“Az Origo Zrt. a változó médiafogyasztási szokásokhoz alkalmazkodva nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az integrált tartalomelőállítás stratégiájának megvalósítására, ezért átszervezi az eddigi tartalomirányítási szervezetét.

Sáling Gergő, az Origo.hu főszerkesztője közös megegyezéssel távozik a médiavállalattól, Magyarország piacvezető online portáljának szerkesztőségi irányítását pedig Pálmai L. Ákos veszi át.”

Ezzel szemben a 444.hu – és rájuk hivatkozva az Index és a hvg.hu – arról ír, hogy nem a főszerkesztő teljesítményével volt probléma, hanem az Origónak a kormányzatot, és annak egyes tagjait érintő cikkei miatt, politikai nyomásra kellett távoznia.

Sáling Gergő az Origo.hu csapatához 12 éve csatlakozott újságíróként, főszerkesztőként 2013 novembere óta irányította a szerkesztőség munkáját.

Pálmai L. Ákos négy éve dolgozik az Origo Zrt. Televíziós és Webvideó üzletág irányítójaként. Ez idő alatt stabilizálta, majd bővítette a médiavállalat kábeltelevíziós piaci részesedését, kreatív tartalmi és üzletfejlesztési modelljei hozzájárultak a vállalat eredményességéhez – írja a cég közleménye.

FRISSÍTÉS:

Az Origo cáfol: http://www.mediapiac.com/media/egyeb/Origo-nem-politikai-okok-miatt-ment-a-foszerkeszto/11340/

A szerkesztőség tiltakozik: http://cink.hu/tiltakoznak-az-origos-ujsagirok-saling-menesztese-miatt-1585276427/+albertgazda

Főszerkesztőt vált a Radiosite.hu

2017. augusztus 18.

10 év után leköszön a Radiosite.hu alapító-főszerkesztője, Gálosi Szabolcs, helyét Huszár Dávid rádiós szakember veszi át.