2013. szeptember 09.

Gamification alapú tervezési eszköz a PHD-nél

Idén váltotta az ETNA gondolkodási keretet a SOURCE a médiaügynökségnél. A rendszerben problémákat, kampányötleteket is megoszthatnak egymással.

Idén váltotta az ETNA gondolkodási keretet a SOURCE a médiaügynökségnél. A rendszerben problémákat, kampányötleteket is megoszthatnak egymással.

Új stratégiai gondolkodási kerettel jelentkezett a PHD. A két év alatt kifejlesztett SOURCE-ot tavaly indították el, és idén élesítette be az ügynökség globálisan. Az ETNA-t váltó rendszer érdekessége, hogy az MMOG (massively multiplayer online game) játékok logikájára épül.

Az eszköz célja, hogy a PHD dolgozói világszerte segíthessék egymás munkáját olyan módon, hogy ezért pontokat (pontosabban PING-eket) is kapnak. Így minden alkalmazott és minden ország egy globális verseny részesévé válik - áll a cég közleményében. Jelenleg közel 1500 regisztrált versenyez egymással, beleértve a magyar munkatársakat is.

Hozzáteszik: a SOURCE nem csupán játék, hanem a kognitív pszichológia és a társadalomtudományok, illetve a svájci Ehrenberg Bass Institute kutatásainak eredményeit összegzi. Emellett az ügynökség globális tudástárait is egy helyre gyűjtik, és brainstroming, illetve workshop eszköz is elérhető a rendszerben.

Source - Game Changing Planning from PHD Worldwide on Vimeo.

Így működik a SOURCE