2013. március 26.

Vált az őskövület

Sokan iparági mamutként emlegetik azt az amerikai céget, amely a most harmincas-negyvenes generáció kedvenc számítógépes játékait fejlesztette.

Sokan iparági mamutként emlegetik azt az amerikai céget, amely a most harmincas-negyvenes generáció kedvenc számítógépes játékait fejlesztette.

Hogy mikor vált koncepciót az Electronic Arts, még nem tudni, de az első lépésre már készülnek. Az üzleti év március 30-i zárásával feláll székéből a piaci és pénzügyi problémákkal küszködő céget hat éve irányító John Riccitiello.

Utódát még keresik, a posztot átmenetileg az igazgatótanács elnöke, Larry Probst foglalja el. Szerinte ez az ideális pillanat a váltásra – a trónutódlással menet közben is foglalkozhat a Need for Speed, a Command & Conquer és a Sims révén világhírűvé vált társaság.

A társaság mobilpiaci bevásárlásai ellenére mind a mai napig erősen kötődik a ma már méregdrágának számító, PC-n és konzolon futó játékszegmenshez. Ennek "eredménye", hogy az üzleti év első kilenc hónapjában, 7 százalékkal, 2,6 milliárd dollárra zsugorodott forgalmuk, míg a veszteség 174-ről 225 millióra ugrott.

Magyarországon startol az UNICEF új programja

6 órája

A Youth Challenge egyfajta „szociális start-up”, amely hátrányos helyzetű fiatalok csoportjait vonja be abba, hogy dolgozzanak ki innovatív megoldásokat az őket leginkább foglalkoztató problémákra.