2019. május 06.

A V4NA hírügynökségről írt cikket a brit Guardian

Nem örül a cseh és szlovák kormány Habony Árpád hírügynökségének.

A cikkből kiderül, hogy a kizárólag a Fidesz-kormány narratíváját közvetítő, saját bevallásuk szerint 50 újságíróval működő hírügynökségnek a magyar kormányon kívül csak kevesen örülnek, és azok között nincs Csehország és Szlovákia - írja az Index.

A cikk kiemeli, hogy átlagos sporthírek és más tartalmak mellett kő kemény migránsellenes anyagok is szerepelnek az oldalon, azonban hiába hívogatóak az olyan címek, mint "Évente 20 ezer terrorista szivároghat be Európába" vagy "Tinilányt erőszakolt a szír migráns", a kattintékony címadáshoz tartozó cikket csak előfizetők olvashatják el, azonban a Habony-féle oldalon az nem derül ki, hogy mennyiért és hogyan lehet feliratkozni a V4NA híreire - teszik hozzá.

A Guardian cikke itt elérhető.

Címkék: média politika v4na