2011. november 14.

Balkánon az al-Dzsazíra

2011. november 11-én indult el az al-Dzsazíra balkáni hírtévéje.

2011. november 11-én indult el az al-Dzsazíra balkáni hírtévéje.

A vállalkozásnak szentelt internetes aloldalon már napokkal korábban elérhető volt egy szolid félórás promófilm, felette pedig a visszaszámláló óra. Aztán péntek este hat órakor elindult az adás – ami mindenképpen csak izgalmasabb lehet, mint a régóta sugárzott teszt.

Első menetben a szarajevói központ mellett Belgrádban, Zágrábban és Szkopjéban húztak fel saját stúdiót, de – mint azt honlapjukon ígérik – a szlovén és a bolgár közönséghez is eljut a műsor.

Első hírblokkjában a bőség zavarával küzdött a csatorna: annyi helyről jelentkeztek be némi önreklám keretében embereik, hogy szinte lehetetlen volt követni a műsorfolyamot.

Bírságot kapott a TV2 és a Life TV

5 órája

Nem megfelelő korhatár-besorolás miatt bírságot kapott a TV2 és a Life TV a Bezár a bazár!, illetve a Ha ciki, ha nem: beteg vagy! című műsorok miatt - írja az nmhh.hu.