2018. március 19.

Infóvideókkal hódít az egészségportál

Egy év telt el azóta, hogy az EgészségKalauz.hu a Ringier Axel Springer Magyarország portfóliójába került.

2017 év elején a Ringier Axel Springer Magyarország úgy döntött, hogy médiakínálatát egy egészségportállal gazdagítja. Így éppen egy évvel ezelőtt, 2017. március 19-én már a Ringier Axel Springer égisze alatt kezdte legfrissebb tartalmait publikálni az EgészségKalauz.hu.

Egyedi látogatószáma megháromszorozódott, 13.000 RU-ról napi 41 000 RU-re, Facebook rajongóinak tábora pedig duplájára ugrott: jelenleg, 2018 márciusában, mintegy 70.000 főt számlál - írják.

A portál támogatott ismertsége is javult az elmúlt év során: a Szinapszis Piackutató Intézet 2018 márciusában bemutatott felmérése szerint a laikus olvasóknak szóló egészségügyi website-ok rangsorában az EgészségKalauz.hu a 3. helyen áll a páciensek és az orvosok említéseiben egyaránt, osztozva a dobogón a legnagyobb, évtizedek óta működő tematikus portálokkal.

A Ringier Axel Springer-portfólió négy lapjában – a Blikk napilapban, a Blikk Nők magazinban, a Kiskegyedben, valamint a tvr-hét műsorújságban – megjelenő havi Egészségkalauz melléklet még nagyobb olvasottságot és országos lefedettséget biztosít az egészségügyi tartalmaknak. Így, portfólió szinten, havonta mintegy 3 millió olvasót ér el a termék.

Az EgészségKalauz.hu egyedi tartalmát azok a saját, Ringier Axel Springer-gyártású rövid egészségügyi és életmód tematikájú infóvideók jelentik, amelyekkel a website elsőként és ebben a médiapiaci szegmensben egyelőre egyedüliként jelent meg 2017-ben - teszik hozzá.

Hol tart a magyar banki digitalizáció?

6 órája

Magyarország a hetedik helyen áll a vizsgált kilenc közép-kelet-európai ország rangsorában. Az elemzésbe vont nyolc legnagyobb hazai bank digitális fejlettsége csak a szlovén és a lettországi szereplőknél bizonyult jobbnak.

Megvannak a friss adatok! Ki a piacvezető?

6 órája

2018-ban a Sláger FM a leghallgatottabb adó Budapesten és Pest megyében - közölte a rádió stábja a friss adatokra hivatkozva. Ezt viszont vitatja a Rádió1 és a Retro Rádió.