2014. április 17.

Kirúgott Amerika

Szakmai problémákkal magyarázza az egyik orosz állami médiavállalat, miért szakította meg a szakmai együttműködést az Amerika Hangjával.

Szakmai problémákkal magyarázza az egyik orosz állami médiavállalat, miért szakította meg a szakmai együttműködést az Amerika Hangjával.

Semmi eredeti nincsen a programban – indokolta a Rosszija Szegodnyja (Oroszország ma) első számú vezetője, hogy miközben a világ az ukrajnai válságra figyel, miért állítják le az együttműködést az Egyesült Államok által anyagilag támogatott rádióadóval. Dimitrij Kiszeljov szerint a döntésnek semmi közé a véleménynyilvánítás szabadságához.

"Az amerikaiak által szállított program olyan, mintha egy elsüllyedt vagy nem is létező világról szólna, a továbbításával pedig gyakorlatilag telespamelik a használt frekvenciát" – idézi az állami médium vezetőjét a bécsi Die Presse. A beszámoló szerint Kiszeljov lakonikus tömörséggel tájékoztatta eddig partnereit a döntésről: „Nem fogunk együttműködni” – állt minap küldött levelében.

Stop MTVA

5 órája

Eddig 9500-an írták alá a közmédia átalakítását követelő petíciót.

Az RTL nem kap érdemi választ a minisztertől

5 órája

Egészségügy, kultúra, oktatás, szociális ügyek - ezekről az ügyekről szerette volna kérdezni a csatorna a május 18-án kinevezett emberierőforrás-minisztert, Kásler Miklóst, de nem állt szóba a riporterrel.