2011. augusztus 18.

Kirúgta a TV2 a hamis riport készítőjét

A riportban nyilatkozó mezőőr után a szerkesztő is útilaput kapott. Előtte egymásra mutogattak.

A riportban nyilatkozó mezőőr után a szerkesztő is útilaput kapott. Előtte egymásra mutogattak.

Belső vizsgálatot követően azonnali hatállyal megszüntették annak a szerkesztő-riporternek a munkaviszonyát, aki a 2011. július 31-i Naplóba szállított egy később megrendezettnek bizonyult sztorit.

Ebben egy Borsod-Abaúj-Zemplén megyében történt terménylopást mutattak be, melyet a TV2 stábja a látszat szerint éppen tetten ért. A HVG.hu-n azonban megjelent egy írás, amely szerint valaki lefizetett három embert, hogy játsszák el a lopást.

Akkor a később kirúgott mezőőr azt állította, hogy a Napló stábja adott pénzt a sztori megrendezéséhez, ezt azonban a csatorna cáfolta, mondván Barczai Gabriella szerkesztő tiszta az ügyben.

Akkor a Napló főszerkesztője a belső vizsgálatra hivatkozott, amely azonban újabb fordulatot vett, s most az derült ki, hogy a riport készítője mégis sáros az ügyben. "A csatorna őszinte sajnálatát fejezi ki a történtek miatt, egyúttal hitet tesz a szakmai és etikai szabályok betartásával történő, hiteles tájékoztatás mellett" - írták közleményükben.

 

Címkék: tv2 bulvármédia