2010. szeptember 12.

Korlátozott kultúrcsapás

Csak sejteni lehet, mi alapján válogattak célországokat, de csak szűk körben terjesztik az arab nyelvű iráni propagandatévét.

Csak sejteni lehet, mi alapján válogattak célországokat, de csak szűk körben terjesztik az arab nyelvű iráni propagandatévét.

A – szintén állami kézben lévő, csak angolul sugárzó – Press TV bejelentése szerint a korábban nagy hírveréssel beharangozott iFilm csak az Egyesült Arab Emirátusokban, Libanonban és Szíriában lesz fogható. nem ez Teherán első próbálkozása, hogy saját nézőpontját bemutassa a világ arabul beszélő lakóinak. Az Egyesült Államok iraki beavatkozásának idején indították el az al-Alam hírcsatornát, amely (szintén arabul és 24 órában) szórja műsorát az Iránhoz hasonlóan népes síita közösséggel rendelkező államokban, így Irakban és Libanonban.