2010. október 21.

Lassan veszik meg az RTL-t

Fél évvel a bejelentés után sincs nyoma a cégiratokban, hogy a Fidesz-közeli Infocenter.hu Zrt. valóban bevásárolta volna magát az RTL Klubba.

Fél évvel a hivatalos bejelentés után sincs nyoma a cégiratokban, hogy a Fidesz-közeli Infocenter.hu Zrt. valóban bevásárolta volna magát az RTL Klubba – írja a HVG.

Mint arról portálunk is beszámolt, a kereskedelmi csatornát működtető társaságban kisebbségi tulajdonos IKO Média Holding Zrt.-t vette meg a cég. Az Infocenter.hu honlapján ugyan jelenleg is az országgyűlési választások második fordulójának másnapján kiadott közlemény szerepel, mely szerint a cég birtokába került az MRTL Zrt. részvényeinek 31 százaléka az IKO Média megvásárlásával, az IKO Média cégadataiban viszont még mindig a milliárdos üzletember Rákosi Tamás érdekeltségébe tartozó luxemburgi SIG Kapital SA szerepel tulajdonosként.

Róbert Ákos, az RTL Klub vezérigazgató-helyettese, valamint Kolosi Péter programigazgató is megerősítette a HVG-nek, hogy elhúzódnak a tárgyalások, ám szerintük csak technikai okok vannak a csúszás hátterében. Nem kommentálták ugyanakkor azt az értesülést, mely szerint az Infocenter.hu még fel sem vette a bankhitelt az 1,5 milliárd forintos jegyzett tőkéjű IKO Média és kapcsolt cégeinek megvásárlásához.