2010. december 05.

Murdoch-ot kivásárolnák

Megvette volna Rupert Murdoch nagy-britanniai lapjait egy másik terjeszkedő médiamágnás, de kikosarazták.

Megvette volna Rupert Murdoch nagy-britanniai lapjait egy másik terjeszkedő médiamágnás, de kikosarazták.

Richard Desmond – aki nemrégiben az RTL-csoport helyi csatornáját vásárolta fel, majd szabta át – saját közlése szerint egymilliárd fontot kínált a lapokért. (A csomagban van a Times és annak vasárnapi változata, a Sun és a News of the World is.)

Egy éve besétáltam Rupert Murdoch New York-i irodájába, egymilliárd dollárral a zsebemben. Megmondtam, hogy egymilliárd fontért megvenném a News International-t. rupert azt mondta, nem akarja eladni a lapokat, de azt elismerte, hogy jó az ajánlat – mondta a médiatulajdonos. Hozzátette: nem tett le az ügyletről, és – türelmes ember lévén – meg szokta szerezni, amit akar.