2010. június 23.

Sittre a szerkesztővel

Őrizetben várja sorsa jobbra fordulását az egyik román bulvárcsatorna tulajdonosa és egy beosztottja, akiket egy polgármester adott rendőrkézre.

Őrizetben várja sorsa jobbra fordulását az egyik román bulvárcsatorna tulajdonosa és egy beosztottja, akiket egy polgármester adott rendőrkézre.

Az OTV-t birtokló Dan Diaconescu (Románia leggazdagabbnak tartott újságírója) és a csatorna egyik vezetője a gyanú szerint egy erdélyi polgármestert zsarolt azzal, hogy bemutatnak egy, őt rossz színben feltüntető anyagot. Azért, hogy ettől eltekintsenek, kétszázezer eurót kértek – áll román lapok szerint a feljelentésben.

Diaconescu a balkáni médiabárók egik prototípusa lehetne; sufnituning-módszerekkel indította be országos csatornáját egy panelházi lakásban. Az esti talk-sáv az övé volt; maratoni fecsejeket bármikor képes volt végigvinni interjúalanyaival, akikkel szinte bármiről képes volt eszmét cserélni, legyen szó világmegváltó igazságokról vagy családi háborúságról.

 

″Az Index marad, ami volt″

13 órája

Évek óta a frontvonalban érezzük magunkat. Mint egy világháborúban. Hol a Vörös Hadsereg söpör át rajtunk, hol a Wehrmacht, mi meg csak kapkodjuk a fejünket - kezdik a szolgálati közleményüket.