2015. július 06.

Pert vesztett az MTVA

Másodfokon is helyben hagyta a bíróság azt a döntést, hogy a nézettség manipulálásáról szóló beszámoló vélemény, amely jogilag nem támadható.

Tavaly szeptemberben sixx írt egy cikket arról, hogy a közmédia manipulálja a nézettségi adatokat. Az MTVA ennek kapcsán helyreigazítási kérelemmel fordult az Indexhez, melynek a portál csak részben tett eleget. A közmédia ezt követően fordult bírósághoz, a Fővárosi Törvényszék azonban 2014. november 19-én elutasította a helyreigazítási követelést – arra hivatkozva, hogy az újságíró csak értelmezte a tényeket, véleménnyel szemben pedig helyreigazítási kérelemnek helye nincs. Az MTVA másodfokra vitte az ügyet, de az elsőfokú ítéletet ott is helyben hagyták.

Elindul a Budapest Kertmozi

22 órája

A megmozdulás elsődleges célja a közösségi filmezés, valamint a budapesti kertmozi kultúra újjáélesztése.