Turányi-Vadnay Szabolcs

Turányi-Vadnay Szabolcs

Pozíciók: ügyvezető igazgató
Cég: Fantastigo

Róla

A kiterjesztett és virtuális valóság alapú kreatív megoldásokkal foglalkozó Fantastigo alapítója és ügyvezető igazgatója. Műszaki, gazdasági és újságírói hátterével megfordult a rajzfilmgyártás, az interaktív televíziózás és a broadcast-technológiákhoz kapcsolódó informatikai fejlesztések területén is.

A londoni székhelyű Appshaker/INDE operatív igazgatójaként a kiterjesztett valóság korai szakaszában futtatta fel a National Geographic, a FOX, BBC World és Guinness World Records legelső AR-projektjeit hat éven keresztül. Jelenleg AR és VR-megoldások fejlesztését, valamint interaktív oktatási élményközpontok tervezését vezeti.

A kiterjesztett és virtuális valóság alapú kreatív megoldásokkal foglalkozóA kiterjesztett és virtuális valóság alapú kreatív megoldásokkal foglalkozó Fantastigo alapítója és ügyvezető igazgatója. Műszaki, gazdasági és újságírói hátterével megfordult a rajzfilmgyártás, az interaktív televíziózás és a broadcast-technológiákhoz kapcsolódó informatikai fejlesztések területén is. A londoni székhelyű Appshaker/INDE operatív igazgatójaként a kiterjesztett valóság korai szakaszában futtatta fel a National Geographic, a FOX, BBC World és Guinness World Records legelső AR-projektjeit hat éven keresztül. Jelenleg AR és VR-megoldások fejlesztését, valamint interaktív oktatási élményközpontok tervezését vezeti. Fantastigo alapítója és ügyvezető igazgatója. Műszaki, gazdasági és újságírói hátterével megfordult a rajzfilmgyártás, az interaktív televíziózás és a broadcast-technológiákhoz kapcsolódó informatikai fejlesztések területén is. A londoni székhelyű Appshaker/INDE operatív igazgatójaként a kiterjesztett valóság korai szakaszában futtatta fel a National Geographic, a FOX, BBC World és Guinness World Records legelső AR-projektjeit hat éven keresztül. Jelenleg AR és VR-megoldások fejlesztését, valamint interaktív oktatási élményközpontok tervezését vezeti.

Konferencia tartalmak

  • Médiapiac 2018 - geneRÁCIÓkA kiterjesztett print – Augmented Reality a jövő médiájában2018. március 21.

    Mitől és hogyan lesz interaktív egy nyomtatott médiafelület? Hogyan fogja megváltoztatni a nagyon közeli jövőben az AR azt, ahogy a médiatartalmat fogyasztjuk? Hogyan tudja megsokszorozni a kiterjesztett valóság az egységnyi hirdetési felületre elhelyezett kreatív tartalmat? Mi szükséges ahhoz, hogy komolyabb fejlesztési költségek nélkül a saját nyomtatott termékeinken is használni tudjuk a technológia egyszerűbb megoldásait? Augmented Reality – Mixed Reality.