2020. október 15.

Hibázott a 444

A portál egyik cikkének szerzője, Szily László elnézést kért a Magyar Nemzettől.

Kedden hosszú cikket írt a 444.hu a hétvégi időközi választáson vereséget szenvedett ellenzéki jelölt, a jobbikos Bíró László gyanús gazdasági ügyéről, konkrétan az általa alapított Hegyalja-Mix szociális szövetkezetről, illetve annak varrodájáról.

A cikk szerzője, Szily László az írásban kitért arra, hogy az egész ügy legtámadhatóbb pontját, az 50 millió forintos támogatás elköltését "kormányoldalon" meg sem említették.

Szily, miután rájött, hogy ez nem igaz, elnézést kért a támogatásról elsőként hírt adó Magyar Nemzettől, illetve a lap újságírójától, Bácskai Balázstól.

Tovább szólhat az Érd FM 101,3

2020. október 22.

Hét évvel meghosszabbította az Érd FM 101,3 rádiós jogosultságát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület további döntéseket is hozott e heti ülésén.