2019. április 03.

Index.hu: Visszavonta a pénzét az Origótól a Google

A hírt a Nieman Lab honlapja hozta le egy hosszú cikkben azután, hogy megkérdezték a Google-t, miért támogatják a minőségi újságírás elősegítése érdekében az Origót - írják.

Az Index cikke szerint, "azok után, hogy több magyar médiacéggel egyetemben az Origót tulajdonló New Wave Media Group is pénzt nyert a Google DNI-pályázatán, az amerikai cég utólag visszavonta a támogatást a kormánybarát portáltól. Az propagandaoldal 50 ezer eurótól, vagyis közel 16 millió forinttól esik így el."

A hírt a Nieman Lab honlapja hozta le, a portál cikke többek között megemlíti, hogy mennyire gyanús módon váltott tulajdonost az Origo, hogyan árasztották el végtelen mennyiségű állami hirdetésekkel, és hogyan került a portál később Matolcsy György jegybankelnök unokatestvéréhez, majd később a fiához, Matolcsy Ádámhoz.

A Digital News Innovation alap 30 európai újság médiacégeit igyekszik segíteni összesen 150 millió euró fejlesztési támogatással, amellyel a digitális újságírást szeretnék erősebbé tenni modern technológiákkal - teszik hozzá.

Megújulnak a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorai

9 órája

2020. január 4-étől megújuló látványvilággal és tartalommal debütálnak a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorai a Duna Televízió képernyőjén. A Hatoslottó élő számhúzása is átkerül a közmédia csatornájára.