2011. december 07.

Lázít a BBC?

Besokallt az Össz-Pakisztáni Kábeltelevíziós Szövetség, mert szerintük több nagy külföldi csatorna is az ország ellen dolgozik.

Besokallt az Össz-Pakisztáni Kábeltelevíziós Szövetség, mert szerintük több nagy külföldi csatorna is az ország ellen dolgozik.

Dühüknek pedig nagyon egyszerű módon adtak hangot a napokban: úgy határoztak, hogy kipenderítenek kínálatukból minden olyan csatornát, amely – szerintük – Pakisztán-ellenes tartalmat tesz közzé. A hagyományos fekete bárányok, így az amerikai Fox News mellett a társulat pellengérre állította a BBC hírcsatornáját is.

Magyarázatuk szerint a helyi nézőknek azért kell lemondaniuk a brit közmédium műsoráról, mert Secret Pakistan című kétrészes dokumentumfilmjükben arra célozgattak: a muzulmán állam vonakodva és általában félszívvel teljesítette szövetségesi kötelességét "a terror elleni háborúban".

Megújult a Fanny

10 órája

Nemcsak a lap megjelenése frissült, hanem más napon is jelenik meg.

Eljárást indított a UPC ellen a GVH

1 napja

A Versenyhivatal bejelentések alapján azt feltételezi, hogy a szolgáltató egy körzetben visszaélt monopóliumával és az elvártnál gyengébb minőségű szolgáltatást nyújtott.