2014. november 27.

Pert nyert az Index

A Fővárosi Törvényszék első fokon elutasította a közszolgálati hírosztály vezetőjének a hírportál ellen benyújtott keresetét.

Papp Dániel, az MTVA tartalomszolgáltatási igazgatója azért perelte be az Indexet, mert a hírportál hírhamisítónak nevezte egy írásában.

Az Index mai cikke szerint a bíróság, megtekintve az állítás alapjául szolgáló felvételeket Daniel Cohn-Bendit látogatásáról, kimondta, hogy az összevágott híradófelvétel annyira eltorzítja a valóságot, hogy egyáltalán nem túlzó az újságírói értékítélet. Ráadásul a felperesnek, mint közszereplőnek tűrnie kell az ilyen véleményt.

Az ítélet nem jogerős.

Kelet-európai diplomatákat támad a Turla-csoport

12 órája

Az ESET szakembereinek felfedezése szerint az új vírus egy Adobe weboldaláról származó hamis szoftvernek álcázva magát próbálja rávenni az áldozatokat a kártevő telepítésére, amelynek célja a személyes adatok megszerzése.